55,25 zł
Cena regularna:
65,00 zł
84,15 zł
Cena regularna:
99,00 zł
49,30 zł
Cena regularna:
58,00 zł
72,25 zł
Cena regularna:
85,00 zł
40,80 zł
Cena regularna:
48,00 zł
46,75 zł
Cena regularna:
55,00 zł
123,25 zł
Cena regularna:
145,00 zł
74,80 zł
Cena regularna:
88,00 zł
123,25 zł
Cena regularna:
145,00 zł
49,30 zł
Cena regularna:
58,00 zł
140,25 zł
Cena regularna:
165,00 zł
57,80 zł
Cena regularna:
68,00 zł
49,30 zł
Cena regularna:
58,00 zł
57,80 zł
Cena regularna:
68,00 zł
63,75 zł
Cena regularna:
75,00 zł
125,80 zł
Cena regularna:
148,00 zł
55,25 zł
Cena regularna:
65,00 zł
46,75 zł
Cena regularna:
55,00 zł
63,75 zł
Cena regularna:
75,00 zł
123,25 zł
Cena regularna:
145,00 zł
46,75 zł
Cena regularna:
55,00 zł
57,80 zł
Cena regularna:
68,00 zł
115,00 zł
138,00 zł
40,80 zł
Cena regularna:
48,00 zł
55,25 zł
Cena regularna:
65,00 zł
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów korzystających ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem twojbursztyn.pl (dalej jako „Sklep internetowy”).
- Niniejsza Polityka prywatności stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego spoczywającego na administratorze zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej jako „RODO”).
- 2 Administrator Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych klientów sklepu internetowego jest Adrian Trydeński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ADŁEX s.c. Adrian Trydeński i Łukasz Łakomy, Kołłątaja 11c/4a, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551586891, REGON: 364019919, adres elektroniczny: kontakt@twojbursztyn.pl (dalej jako „Administrator”).
- 3 Dane kontaktowe
Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail kontakt@twojbursztyn.pl lub pisemnie na adres: Twój bursztyn 72-600 Świnoujście Słowackiego 20
- 4 Zasady przetwarzania danych osobowych
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z przepisami RODO.
- Administrator stosuje, wymagane przez przepisy prawa unijnego środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenie danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów oraz zmianą, utratą lub zniszczeniem.
- Administrator oświadcza, że podanie danych oznaczonych w sklepie internetowym jako wymagane, jest dobrowolne, ale konieczne dla korzystania z funkcjonalności, w tym dla założenia i prowadzenia konta Klienta oraz złożenia i realizacji zamówienia.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od administratora informacji handlowych, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celach marketingowych. Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne, nie jest warunkiem realizacji zamówienia, ani prowadzenia konta klienta w sklepie internetowym.
- 5 Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- dane osobowe klientów będą przetwarzane w następujących celach:
- prowadzenie konta klienta w sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 pkt b) RODO),
- realizacja zamówień w sklepie internetowym (art. 6 ust. 1 pkt b) RODO),
- marketing bezpośredni własnych usług i produktów będący prawnie uzasadnionym interesem Administratora (art. 6 ust. 1 pkt f) RODO),
- realizacja procesu reklamacji lub odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),
- prowadzenie usługi newslettera (art. 6 ust. 1 pkt a) RODO),
- badań analitycznych, polegających w szczególności na badaniu i analizie ruchu na naszej stronie internetowej w celu prowadzenia statystyk, który jest prawnie uzasadnionym interesem administratora (art. 6 ust. 1 pkt f) RODO),
- archiwalnych (dowodowych) na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, który jest prawnie uzasadnionym interesem administratora (art. 6 ust. 1 pkt f) RODO),
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 pkt f) RODO).
- 6 Okres przechowywania danych osobowych
- dane Klientów będą przechowywane przez następujący okres:
- dane dotyczące prowadzenia konta klienta - przez okres jego utrzymywania w Sklepie internetowym i nie dłużej niż do momentu zgłoszenia przez klienta żądania jego usunięcia,
- dane związane z realizacją zamówień - przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym dokonano sprzedaży, chyba, że dalsze ich przechowywanie uzasadnione jest terminem przedawnienia roszczeń,
- dane związane z realizacją działań marketingowych – do momentu zgłoszenia sprzeciwu,
- dane związane z realizacją procesu reklamacji lub odstąpienia od umowy - przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym rozpatrzono reklamację lub odstąpiono od umowy,
- prowadzenie usługi newslettera – do momentu zrezygnowania z subskrypcji newslettera.
- prowadzenie statystyk – do momentu zgłoszenia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż przez okres 26 miesięcy od czasu ostatniej aktywności Klienta na stronie internetowej
- cele archiwalne – przez okres niezbędny do realizacji tego celu,
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami - przez okres niezbędny do realizacji tego celu.
- 7 Kategorie danych osobowych
- administrator zbiera, przetwarza i przechowuje następujące dane Klientów:
- w związku z założeniem konta Klienta: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również nazwę firmy oraz NIP;
- w związku ze złożeniem zamówienia: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, telefon, a w przypadku przedsiębiorców również nazwę firmy oraz NIP;
- w związku z subskrypcją newslettera: adres e-mail;
- Podczas korzystania ze Sklepu internetowego administrator zbiera i gromadzi w sposób automatyczny informacje takie jak: adres IP, adres URL żądania, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, typ przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina korzystania z serwisu, rozdzielczość ekranu , typ i wersja systemu operacyjnego, a także inne tego typu informacje.
- 8 Pliki cookies
- Sklep internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej sklep internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala.
- Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym klienta i przeznaczone są do korzystania ze sklepu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następującym celu:
- rozpoznanie urządzenia używanego przez klienta w celu odpowiedniego wyświetlenia zawartości strony,
- tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości,
- utrzymanie sesji klienta sklepu internetowego, dzięki której klient nie musi na każdej podstronie sklepu internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła,
- dostosowanie zawartości i funkcjonowania sklepu internetowego, poprzez dopasowanie anonimowego, losowo wygenerowanego identyfikatora śledzącego, dzięki któremu możliwe jest m.in. sprawdzenie skąd pochodzi klient, z jakiej wyszukiwarki korzystał, na jaki link kliknął, jakie słowa kluczowe wpisał oraz w którym momencie przestał korzystać ze sklepu internetowego,
- Przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym klienta. Klienci mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie przechowywanych plików cookies, a także automatyczne ich blokowanie. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Informacje zbierane automatycznie w czasie wizyty klienta w sklepie internetowym analizowane są przy użyciu narzędzia Google Analitycs dostarczanego przez Google LLC. Informacje generowane przez ciasteczka na temat korzystania ze Sklepu internetowego (łącznie z adresem IP) będą przekazywane i przechowywane przez Google na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Szczegółowe zasady dotyczące polityki prywatności Google Analytics (w tym informacja jak można zablokować zbieranie danych) znajdują się na stronie: https://www.google.com/analytics.
- 9 Udostępnianie danych
- Dane osobowe klientów mogą być przekazywane podmiotom, którym administrator powierza do przetwarzania dane osobowe na podstawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- W celu realizacji umowy zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, administrator udostępnia dane osobowe klientów w szczególności podmiotom świadczącym usługi:
- pocztowe,
- płatności elektronicznych,
- księgowe,
- hostingowe,
- 10 Uprawnienia Klientów
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, Klientowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Klienta jest zgoda, Klient ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W zakresie, w jakim dane klienta są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – klientowi przysługuje także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klient może przesłać te dane innemu administratorowi danych.
- Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.